Monday 18 May 2020

Creació de pàgines web-visió general

Anem a començar a fer la unitat sobre creació de pàgines web. És tot un mon, dins de la Informàtica o TICs.

Recordeu que Tecnologia és l'aplicació de la Ciència. I que Informàtica és una Enginyeria que utilitza múltiples tecnologies (d'ahí el nom de Tecnologies de la Informació i la Telecomunicació).

Nosaltres, enguany, anem sols a començar amb la creació de les pàgines web. Però està bé que "els arbres no ens tapen el bosc", es a dir, que és important que tingueu una visió de conjunt, i vejeu on encaixa el que esteu deprenent.

No us asusteu... al vídeo tot el que diu és cert, des de la perspectiva d'algú que ho entén i ho ha utilitzat. Però no preten (ni el vídeo ni jo) que ho entengueu tot ni que ho pugueu saber. Si no que us sonen les diferents ferramentes o tecnologies. I després nosaltres... començarem pel principi i poc a poc!


Et propose esta activitat:

***Data d'entrega: 22-05-2020

La aneu fent durant la setmana mentres feu pràctica de HTML.

1BAT-CREACIÓ WEB

-Mira el vídeo. Fes-ho activament. Pots anar apuntant el diferents llenguatges, ferramentes o tecnologies que va explicant directament al Blog

-Publica al teu blog un post on enllaces el vídeo. Fes un comentari crític sobre el vídeo. I fes una llista de les ferramentes, llenguatges o tecnologies que nomena per a la creació de pàgines web, amb una xicoteta definició de què és i per a que s'utilitza. Pots buscar informació en Internet, sobre cada terme. Però volem sols eixa informació concreta, tindre un llistat resumit de llenguatges, tecnologies, programes... el que s'utilitza per a crear pàgines web.

Si voleu podeu afegir una llista d'altres termes que utilitza... per exemple Frontend no és una tecnologia, aniria a eixa segona llista. O <table>, que és una etiqueta HTML.

També has d'afegir que el 17 de maig es celebra, l'enllaç a la web diainternet.org i la foto amb la que participes al concurs. Títol:Creació web-visió general.

Envia'm un correu, amb l'enllaça al post. Assumpte: CREACIÓ-WEB



No comments:

Post a Comment